Inge Prins

34 jaar

Alphen aan den Rijn

Onze fractievoorzitter woont al een aantal jaar in Zwammerdam, maar is opgegroeid in Alphen aan den Rijn. Naast haar werkzaamheden als fractievoorzitter werkt Inge in het ‘dagelijks leven’ bij de kansspelautoriteit. Inge is al lange tijd actief binnen D66; onder andere als campagnemedewerker en commissielid en vanaf 2008 raadslid en fractievoorzitter van D66 Alphen a/d Rijn. ‘Je verkiesbaar stellen is een belofte aan de kiezer om je vier jaar lang naar volle vermogen in te zetten. Dus dat ga ik doen.’

“Tijdens de campagne hebben we gebruik gemaakt van speerpunten, op gebied van duurzaamheid, financiën, bestuursstijl, ondernemerschap. Aan het einde van de periode wil ik terug kunnen gaan naar leden en kiezers met resultaat, namelijk dat we precies dat hebben gedaan wat we beloofd hebben. Daarnaast wil ik graag een actieve fractie, met eigen initiatief die mensen betrekt en verbindt, waar mensen graag hun boodschap vertellen omdat ze weten dat er naar geluisterd wordt en er ook iets mee wordt gedaan.”

Portefeuilles:
Algemeen bestuur en integriteit;