zaterdag 16 oktober 2010

Lijstnummer D66 bekend

Afgelopen dinsdagavond 12 oktober heeft de ledenvergadering van de afdeling Alphen aan den Rijn e.o. plaatsgevonden.Hoewel dit soort bijeenkomsten nogal een stoffig imago hebben, is het gelukt om er een boeiende avond van te maken. Een kwart van de Alphense D66'ers was aanwezig en dat is een prima score!Ook mooi was te zien dat er veel nieuwe gezichten te zien waren. D66 groeit al ruim 2 jaar lang gestaag; ook in Alphen en omgeving neemt het ledenaantal hand over hand toe.
De avond had ook een hoog informatief karakter. Rosa van der Tas kwam een toelichting geven over de diverse zaken die in de provincie spelen. Daarnaast is zij ook kandidaat-statenlid. Een andere kandidaat uit de eigen gelderen, Rick Riemsdijk, kreeg ook de gelegenheid om zich te presenteren.
Daarnaast zijn er diverse -vaak actuele- onderwerpen aan de orde geweest, waarbij de fractie uitleg kon geven en het D66-standpunt kon toelichten.
Al met al een zeer geslaagde avond.